Klacht: Onvindbaar en onbereikbaar

op 04 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In het centrum van Maastricht kun je maar op 1 postpunt brievenbus pakjes laten scannen. Dus ver lopen. Op donderdag wordt daar geen post opgehaald. De spoeling wordt dus nog dunner.
Als ik daarover een klacht wil indienen, blijkt de site geen klachtenformulier te hebben. Ik probeer een chat maar krijg geen verbinding.
Ik snap het al. Het doel van PostNL is onvindbaar en onbereikbaar te worden.

Meer postpunten. Gewoon contact kunnen leggen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Daenen, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat in het centrum van Maastricht slechts één locatie is om brievenbuspakjes te laten scannen waar bovendien op donderdag geen post wordt opgehaald. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting. Voor zover ik kan zien zijn er inderdaad twee pakketpunten en één PostNL Postkantoro in het centrum. Kunt u via de locatiewijzer op https://www.postnl.nl/locatiewijzer aangeven om welke locatie het gaat? Op iedere locatie zou iedere werkdag post opgehaald moeten worden. Op onze website is het klachtenformulier beschikbaar buiten de openingstijden van de reguliere klantenservice. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Bert Daenen

3 maanden geleden - Hier wordt op donderdag geen post opgehaald: PostNL Postkantoor Maastricht Postkantoor Muntstraat 17

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Daenen, Hartelijk bedankt voor uw uitleg. Ik heb de locatie gevonden en volgens de informatie wordt hier van maandag tot vrijdag post opgehaald. Alleen op donderdagen wordt het iets later afgehaald; https://www.postnl.nl/locatiewijzer/#/?centerLat=50.850619443384616&centerLng=5.691527461670733&criterium=&locationid=9005156275&picketLat=50.8504484&picketLng=5.6923530000000255&productid=&productpanel=postoffice&query=muntstraat%20Maastricht&zoom=18 U kunt er dus vanuit gaan dat u uw post daar ook op donderdag kan afgeven of heeft het postkantoor u daarover andere informatie of uitleg over verstrekt? Als dit het geval is dan hoor ik dit graag van u en hoor ik ook wat de verklaring hiervoor was. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Bert Daenen

3 maanden geleden - Men zegt doodleuk dat de post die op donderdag wordt aangeboden pas op vrijdag wordt opgehaald, dus op donderdag wordt er geen post opgehaald. Dat is iets anders dan iets later, 1 dag later, dus op donderdag wordt er GEEN post opgehaald.

Heeft op 04 mei 2017 om 18:30 geantwoord

Geachte heer Daenen,

Hartelijk bedankt voor uw toelichting. Ik heb hier intern een melding van opgemaakt om dit te laten uitzoeken. Mocht de informatie op onze website niet correct zijn dan zal dit worden aangepast. Als dit niet correct verloopt dan heeft de eigenaar van dit punt een contactpersoon bij PostNL om hier een melding van te maken.

Heeft op 04 mei 2017 om 18:41 geantwoord

U zegt niets over het probleem: waarom wordt er op donderdag geen post opgehaald in dit postpunt?

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Daenen