Klacht: onvindbaar en onbereikbaar

op 11 juni 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik wil een bonnenboekje bestellen voor de zaterdagkrant, niet op abonnementsbasis. Waar ik ook zoek: onvindbaar. Alle zoektermen die ik kan bedenken leiden me naar allerlei websites al dan niet van de Teleggraaf, Servicebutton? ook al geen succes. Ik kom op mediaservice.nl of zo, waar ik moet inloggen of een account moet aanmaken. Wil ik niet, ik wil alleen maar een bonnenboekje! Ik bel de klantenservice waar ik een prachtig keuzemenu krijg en daar na 5 (vijf!) minuten wachten, waarin ik hoor dat ik zo spoedig mogelijk wordt geholpen, nog steeds niemand aan de lijn heb gekregen.

Gewoon een bonnenboekje ontvangen voor de zaterdagkrant, zonder me te hoeven registreren of aan te melden. En als ik een klantenservice bel, niet op mijn kosten zo lang in de wacht hangen. Ook niet op andermans kosten trouwens.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juni 2019 om 14:48 geantwoord

Geachte mevrouw Van Zuilekom,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u graag een bonnenboekje voor de zaterdagkrant bij ons wilt bestellen, maar dat het u niet lukt om via een zoekmachine op de juiste pagina te komen.
Ook lukt het u niet om onze klantenservice te bereiken.

Goed dat u nu op deze manier contact met ons opneemt. Helaas is het vandaag op onze afdeling erg druk in verband met onderbezetting en de eerste werkdag na Pinksteren. De telefoonkosten om onze afdeling te bereiken zijn gering, namelijk minder dan 1 cent per minuut.

U kunt het boekje bestellen via de volgende link:

https:bestelstraat.telegraaf.nlorderllanderbonboekje

U kunt deze link kopieren en in de adresbalk van uw browser plakken. Vervolgens komt u direct op de juiste pagina. Wij adviseren u om deze op te slaan in uw favorieten, zodat u deze een volgende keer sneller kunt vinden.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en zien uw bestelling graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 12 juni 2019 om 11:59 geantwoord

Vriendelijke reactie, maar de link die wordt gegeven, werkt niet. Lijkt me dat er tikfouten in staan.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Van Zuilekom