Klacht: onverwachtse hoog opgelopen rekening 400,- van 1,5 jaar

op 15 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door rare en slechte administratie van Tele2 is mijn abonnementkosten opgelopen tot 400,-. Kosten van 1,5jaar. Geen bescherming, volgens hun ben ik nog steeds aangesloten, correspondentie klopt niet, bezwaar en klacht wordt genegereerd. Hoe heeft dit zo hoog kunnen oplopen tot 400,- 1,5 jaar lang. Per sms of ik even 400 wil betalen binnen 7 dagen.Telefonisch wel excuses maar verder geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat Tele 2 ook fouten heeft gemaakt door slechte administratie en de klant moet beschermen tegen hoge kosten. Dus een gemiddelde lijkt mij van toepassing samen met een goede administratie rondom mijn dossier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ikwilgeengebruikersnaam@