Klacht: Onverwachte tussenstop in ibiza

op 14 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben met ons gezin een vakantie geboekt naar Mallorca voor 8 dagen. heen directe vlucht en terug ook een directe vlucht. Dit mede omdat we vorig jaar met Corendon vlogen en ze opeens met de terugweg een tussenlanding maakten en mijn dochter van 6 maanden destijds erg last van der oren kreeg door steeds opstijgen en neerdalen. Dit keer dus met vol goede moed weer geboekt en specifiek een vlucht uitgekozen dat heen en terug een directe vlucht heeft, en nu een week voordat we gaan vertrekken krijgen wij de tickets toegestuurd met de heenweg een tussenlanding in notabene IBIZA!! de reis wat normaal van AMS naar Mallorca max 2,5 uur zou duren gaat nu 4 UREN duren!! wij hebben al vliegangst, mijn dochter is nu anderhalf en ze doen er gewoon niks aan!! Ik ben zo KLAAR met Corendon en wil dat dit opgelost word voor ons als gezin.

als wij geen tussenlanding moeten maken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pbbb