Klacht: Onverwachte hoge rekening

op 25 januari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 dec krijg een een bericht van Tele2 dat ik de helft van mijn data bundel heb gebruikt . 17 dec krijg ik weer een bericht dat mijn data bundel op is , sinds dien heb ik geen gebruik gemaakt van 3G . Kerst vakantie ging in en ik zat de hele tijd toen op me WiFi . 2 januari krijg ik weer een bericht dat ik mijn krediet limit nader , ik vond dit raar . 8 januari kreeg ik mijn factuurovericht en ik zag 286,51€ . Ik kon dit niet geloven . Onmogelijk . Ik keek naar mijn verbruik en zag dat ik van de 100% , 412% aan data heb gebruik . Wat is dit nau , ik betaal altijd rekeningen van 35 en 47 euro . Wat is 286,51€ ?? . Dat kan ik nauwelijks permitteren . Dit vind ik verschrikkelijk . Ik zeg m’n abonnement meteen op .

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat dit nagekeken moet worden ? Is me telefoon of me simkaart geïnfecteerd ? En ik wil niet zoveel betalen !

Alle klachten die gemeld zijn door Bunnykusjex__