Klacht: onverklaarbare afschrijving

op 08 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik ben mijn administratie aan het doen en kom een afschrijving (141,50) tegen die ik niet kan herleiden. DIt zijn de betaalgegevens van de afschrijving:
SEPA iDEAL
IBAN: NL48RABO0132394782
BIC: RABONL2U
Naam: Adyen
Omschrijving: 4314634298184649 0 020001266230632 214369 1841 AdyenPayments.com
Kenmerk: 16-05-2016 22:17 0020001266230632

Ik zou graag willen weten naar wie dit geld is gegaan zodat ik erachter kan komen of dit een juiste betaling is.

Wanneer ik weet naar wie de betaling is gegaan en als dit een onterechte betaling is geweest zou ik graag het geld (141,50) terug willen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wij hebben de betaling in ons systeem nagekeken en dit vertelde ons het volgende: De bestelling is gedaan bij https://www.otrium.nl. De betaling is echter geannuleerd en het geld is teruggestort op de volgende datum en tijd 2016-06-08 16:35:07 CEST.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door evth