Mijn Klacht:
Augustus 2013 krijg ik een rekening aan van 800 euro en een dataverbruik waar ik echt stijl van achter over sloeg ik heb altijd een normale rekening normaal verbruik dus ik snapte niet waar dit vandaan kwam
Ik heb contact gehaf met uw dienst maar kreeg geen voldoende uitleg of een oplossing ik wil graag dat dit opgelost wordt ik heb nog een abonnement bij u en daar is ook nooit een probleem mee geweest
Gewenste Oplossing:
Wanneer dit wordt opgelost en een normale maandelijkse rekening hieruit komt

