Klacht: onverantwoord rijgedrag van uw chauffeur

op 29 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/ mevrouw,

Bij deze wil ik u verzoeken mijn klacht, betreffende het rijgedrag van één van uw buschauffeurs, te willen behandelen.

Gisteren tegen de avond, omstreeks 16:45, reed mijn vrouw met ons kleindochter van twee jaar, in haar blauwe Ford K met kenteken 48-HXL-8 op de rijksweg A27 richting Utrecht.
Op de brug van Gorinchem, mijn vrouw reed ongeveer 80 km, kwam uw rode Brabant Liner met knipperende lichten en toeterend hard op de achterzijde van mijn vrouw haar auto ingereden. Zoals uit de aanwezige filmopname van uw bus op te maken zal zijn dreef hij mijn vrouw en kleinkind diverse malen op tot ongeveer 40 centimeter van de achterzijde van de Ford K.
Op deze bus was aangegeven dat het no. 7322 Lijn 999 betrof.
Graag ontvang ik de persoonlijke gegevens van de bestuurder van uw werknemer zodat ik een klacht kan neerleggen van poging tot doodslag.
Verder verzoek ik u deze overspannen chauffeur te schorsen tot nader onderzoek.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Harry Duis von Damm
Zuiderlingedijk 209
4211BG te Spijk (gemeente Lingewaal)
06-50291612

Als u aan mijn verzoek voldoet

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 juni 2016 om 08:40 geantwoord

Hallo Harry,

Wat een heftig verhaal! Helaas mogen wij geen gegevens aan derden verstrekken. Dit in verband met de privacywet. Op basis van de gegevens die jij in je klacht weergeeft kan de teammanager wél de betreffende chauffeur traceren en dit voorval met hem bespreken.

Indien je een 'officiële' klacht/claim in wilt dienen is mijn advies om dit formulier in te vullen: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact.htm En dan kiezen voor 'Stuur een bericht'.

Dit forum is helaas niet geschikt voor klachten van deze aard.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Marlijni