Klacht: Onvax, jojoba olie nooit onvangen! Niemand reageert!

op 08 maart 2012 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Op 31 augustus 2011 heb ik 1 Liter navulling Jojoba besteld. Tot heden niks ontvangen. Na een paar keer e-mailen krijg ik op 11 januari 2012 dit bericht:

Hartelijk dank voor uw bestelling en bericht!
Onze excuses dat u uw pakketje onjuist of nog niet heeft ontvangen.
Het is altijd mogelijk dat pakketjes verloren of beschadigd gerakentijdens verzending of dat er een productiefout is opgetreden.
In uw geval vermoeden wij een productiefout en bij nader onderzoek is inderdaad gebleken dat er een inpakfout is gemaakt.
Uw pakketje is achtergehouden bij de PostNL en aan ons retour aangeboden.
Wij zullen u aanstaande maandag direct een nieuw pakketje toezenden.
De productie van onze producten met Jojoba staat die dag in de planning.
U kan uw pakketje dan binnen 2 a 3 werkdagen verwachten.

Op 1 februari 2012 nog steeds niks. Weer een e-mail verstuurd.
Antwoord van Onvax:
Het pakket heeft barcode/traceernummer 3SKABA648944831.
Het is verzonden aan:

Prof. Ten Doesschatestr. 211

1963 AW HEEMSKERK

Hahahaaa, raaar, want ik woon niet daar en heb ook nooit iets besteld die afgeleverd moet worden in Heemskerk. Nou tot heden 8 maart 2012 nog geen antwoord en niks ontvangen.

Wat voor praktijk is het?

Hou het maar. En zal al mijn klanten adviseren om niks meer daar te bestellen. Geen Onvax voor schimmelnagels etc, niks meer.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Onvax.com

7 jaren geleden - Zeer gewaardeerde klant,Hartelijk dank voor uw bericht en bestellingen!Allereerst onze oprechte en welgemeende excuses dat u een klacht heeft. De diensten waar u recht op heeft zijn niet goed verlopen. In ons telefoongesprek zijn wij gelukkig wel tot een oplossing gekomen voor uw klacht. Wacht u even af tot u de alternatieve goederen heeft ontvangen. Mocht u onverhoopt de goederen niet ontvangen, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.Wij hopen dat u tevreden zal zijn met de door ons aangeboden oplossing en u bent altijd welkom!Met de meest vriendelijke groeten, Service@Onvax.comP.s. op onze website staan nu ook antwoorden op veelgestelde vragen. Wij werken eraan om zoveel mogelijk vragen te verwerken.

Bericht van Onvax.com

7 jaren geleden - Zeer gewaardeerde klant,Hartelijk dank voor uw bericht en bestelling(en)!Allereerst onze oprechte en welgemeende excuses dat u een klacht heeft. De diensten waar u recht op heeft zijn niet goed verlopen. In ons telefoongesprek zijn wij gelukkig wel tot een oplossing gekomen voor uw klacht. Uw aangegeven gewenste oplossing is 5x product (Onvax Tinea) ontvangen. Wij zullen u direct een gratis pakketje toezenden. U kan uw pakketje dan binnen 1 a 3 werkdagen verwachten.Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.Wij hopen dat u tevreden zal zijn met de door ons aangeboden oplossing en u bent altijd welkom!Met de meest vriendelijke groeten, Service@Onvax.comP.s. Op onze website staan nu ook antwoorden op veelgestelde vragen en een contactformulier alsmede nieuwe email. Wij werken eraan om zoveel mogelijk vragen te verwerken.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 28 augustus 2012 om 09:36 geantwoord

Er is telefonisch een prettig contact met de zeer gewaardeerde klant geweest.
Tijdens het telefoongesprek zijn onze excuses aangeboden en deze excuses zijn door de klant geaccepteerd.
Wij hebben de klant alternatieve producten aangeboden en de alternatieve producten zijn aanvaard en verzonden.
Inmiddels zijn de alternatieve producten onderweg of ontvangen en hebben wij de klant uitgenodigd voor een beoordeling van onze oplossing.
Wij hopen op een positieve beoordeling.
Mocht de klant alsnog ontevreden zijn, dan zullen wij nogmaals service verlenen tot tevredenheid.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela Voet in Vorm