Klacht: niks ontvangen

op 04 november 2014 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onvax.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 05 november 2014 om 08:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zeer gewaardeerde klant Govert Soeter,

Hartelijk dank voor uw bestelling(en) en bericht!

U kan uw pakketje normaliter binnen 2 a 5 werkdagen verwachten in uw brievenbus.
Wanneer u vrijdag (in uw geval dus vrijdag 31 okt. 2014), zaterdag of zondag uw bestelling heeft geplaatst dan kunt u uw pakketje de dinsdag of woensdag daarop verwachten.

Wij versturen met de PostNL® binnen Nederland en België.
PostNL® biedt jammer genoeg geen garantie; levering uiterlijk 5 werkdagen.

U hoeft niet aanwezig of thuis te zijn voor ontvangst van uw briefpakketje omdat het pakketje door de gleuf van uw brievenbus past.

Indien u na maximaal na 5 werkdagen uw pakketje nog niet heeft ontvangen dan verzoeken wij om een bericht te versturen via het Contactformulier *.

Wij verzoeken u om online onze veelgestelde vragen / FAQ te bezoeken.
http://www.onvax.com/nl/company/faq/faq.htm

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
http://www.onvax.com/nl/company/faq/hoe_lang_duurt_levering_onvax_%20pakketje.htm

Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Dank voor gebruik van onze diensten en u bent altijd welkom!

Met de meest vriendelijke groeten,
Service@Onvax.com
Datum: Woensdag 05 november 2014

http://www.onvax.com

* Waarom verzoeken wij u contact op te nemen via het contactformulier?
Wij vinden regelmatig gewenste email onjuist in onze spamfilters.
Enkele criteria kunnen gewenste email jammer genoeg anders archiveren.
Soms komt gewenste email zelfs in zijn geheel niet aan door externe netwerkfouten.
Hierdoor kan het voorkomen dat uw schrijven een ernstig verlate reactie krijgt en
soms zelfs in zijn geheel geen reactie. Dat willen we absoluut voorkomen!
Onze voorkeur gaat daarom uit naar contact via het contactformulier.
Via een Contactformulier weten wij zeker dat wij uw schrijven mogen ontvangen!
Zodoende kunnen wij u dan snel en correct service verlenen.
Onze excuses voor het eventuele onstane ongemak en alvast zeer hartelijk dank voor uw begrip en medewerking!

Alle klachten die gemeld zijn door grobert