Klacht: Herinnering van betaling

op 01 maart 2016 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik deed een bestelling van een aantal verschillende producten van Onvax. Er diende echter eentje betaald te worden op een andere rekening (Nederlandse rekening). Dit had ik helaas niet gezien. Ik stuurde een email om dit melden (na ontvangst van een eerste herinnering). Gisteren ontving ik een 2e aanmaning met de melding deze factuur te betalen zoniet zouden er bij de 3e brief fixe aanmaningskosten bijkomen. Hiermee ben ik niet akkoord. Ik heb gisteren een 2e email gestuurd met dezelfde melding. Dat het geld gestort is op een Belgische rekening en dat ze het geld aan de Belgische collega moeten vragen. Bekijk aub uw correspondentie vooraleer te dreigen !!!!!!!!
Ik reken erop dat dit nu in orde komt ! Met vriendelijke groet, Anja

Gewenste Oplossing:

Zie hierboven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 16 maart 2016 om 21:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zeer gewaardeerde klant Anja de Vleeschouwer,

Hartelijk dank voor uw bestellingen en bericht!

Wij hebben uw betalingen inmiddels correct ontvangen en onze administraties zijn daarop bijgewerkt.
Hartelijk dank voor uw betalingen!

Mogelijk hebben Uw betaling(en) en de briefpost elkaar gekruist.
Onze excuses voor het eventueel ontstane ongemak.

Wij adviseren u om in het vervolg vooraf via MisterCash (België), iDeal (Nederland) of via een creditcard de bestellingen te betalen in plaats van onze extra service achteraf betalen via uw eigen overboeking.

Wij raden u aan om in het vervolg rechtstreeks contact met onze service op te nemen via ons
online contactformulier. http://www.onvax.com/nl/company/contact.htm
Wij kunnen ontvangst van verzonden emails jammer genoeg niet garanderen.
Ontvangst van aanvragen via het online contactformulier kunnen wij gelukkig wel garanderen.

Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien, dank voor het gebruik van onze diensten en u bent altijd welkom!

Met de meest vriendelijke groeten,
Service@Onvax.com

Alle klachten die gemeld zijn door devleeschouweranja