Klacht: enorm prijsverschil

op 08 september 2014 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Heb een factuur ontvangen met het bestelde artikel.Ik zie echter nergens een retouradres.Onvax rekent €.13,78, terwijl mijn man hetzelfde heeft gekocht voor €.3,15.

Naar een acceptabel prijsverschil/winstmarge.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onvax.com over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 08 september 2014 om 18:36 geantwoord

Zeer gewaardeerde klant Angela Perez,

Het is simpelweg ONMOGELIJK de uiterst hoogwaardige etherische olieen die verwerkt zijn in onze formules voor een dergelijk lage kostprijs te vervaardigen, laat staan te verkopen tegen die verkoopprijs!
Ons inziens kan uitsluitend een inferieure en incomplete, sterk verdunde en eenvoudige olie deze lage kostprijs verklaren.

Wij hebben u heden een email verzonden met ons retouradres.
Onze gegevens staan overigens ook online en op de etiketten alswel op de bijsluiter.
Wij hebben ook een online contactformulier.

Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Dank voor gebruik van onze diensten en u bent altijd welkom!

Met de meest vriendelijke groeten,
Service@Onvax.com

----- Extra uitgebreide verklaring -----
Onvax is niet na te maken (zie punt a) en niet verkrijgbaar in de winkel, noch bij wederverkopers (zie punt b).

a) Onze formules zijn complex en geheim.
De exacte formules van onze producten zijn geheim.
Naast de hoofdbestanddelen maken wij gebruik van versnellers, versterkers, aktivatoren en verwantschappen.
Alle ingrediënten zijn 100% en natuurlijk (Fyto).
100% verwijst naar het destellatie-proces (niet te verwarren met destillatie).
Na een eerste bepaalde hoeveelheid destellaat en boventemperatuur in het proces behoren de twijgjes en gelede takjes (groen) nog minimaal 2.5 uur te worden gedestelleerd om de volledige samenstelling van etherische olie te bereiken.
Vele etherische oliën in de aanbieding en vooral TeaTree zijn etherische olieen die NIET AF zijn en waarbij vele werkzame stoffen ontbreken door een te kort destellatieproces.
Daardoor is de werking van de olie aanzienlijk minder en vaak niet sluitend.
100% TeaTree betekend in dit geval dat de samenstelling compleet is en geen goedkopere incomplete olie.

b) Onvax is enkel en exclusief verkrijgbaar via internet via onze eigen veilige website: http://www.onvax.com
Wij doen dit in verband met hogere kwaliteit:
- Veiligheid: beter reguleerbaar door directe levering en automatisering van standaard controles en bij calamiteiten zijn wij direct bereikbaar.
- Verbetering service: wij kunnen u direct te woord staan met specifieke expertise en daarvoor opgeleide mensen waardoor wij niet afhankelijk zijn van de kennis en kunde van medewerkers van een drogisterij of apotheek waar wij geen controle over de kwaliteit van kennis hebben.
- Voordelige levering: door centraliseren en daardoor effectievere kostenbeheersing en het weglaten van een duur distributienetwerk en tussenpersonen met hun winsten en hoge kosten zoals drogisterij of apotheek kunnen wij een voordeligere af-fabriek prijs aan u rekenen.
Onze verzendbijdrage (euro 1,17) is slechts een deel van de werkelijke verzendkosten (euro 2.05). Betalen via overboeking en via iDeal is bij ons gratis! (Het kost ons euro 0.95 per iDeal boeking! En euro 0.25 per overboeking).
- Snelle EN trefzekere levering: pakketjes worden binnen 2 a 5 werkdagen door de Post geleverd en de pakketjes passen door uw brievenbus op uw mat (het zijn brievenbuspakketjes).
Dus ook als u niet thuis bent zal u het pakketje kunnen ontvangen omdat het brievenbuspost is.
----- Einde extra uitgebreide verklaring -----

Alle klachten die gemeld zijn door angela2715