Klacht: betaald, maar nooit ontvangen.

op 27 augustus 2019 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onvax.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 28 augustus 2019 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant gecontacteerd en een vervangend produkt toegezonden.

Zeer gewaardeerde klant Servy Hennes (Brunssum),

Hartelijk dank voor uw bestelling en bericht!

Onze excuses dat u uw pakketje verlaat heeft ontvangen.
Het is altijd mogelijk dat pakketjes vertragen, verloren of beschadigd geraken tijdens verzending.

In uw geval vermoeden wij verlies van uw pakketje.

Wij zullen u direct een nieuw pakketje toezenden.
Normaliter kan u uw pakketje binnen 3 a 8 werkdagen verwachten in uw brievenbus.
U hoeft niet aanwezig of thuis te zijn voor ontvangst van uw briefpakketje omdat het pakketje door de gleuf van uw brievenbus past.

Wij versturen met de PostNL® binnen Nederland. PostNL® biedt jammer genoeg geen garantie; levering uiterlijk 5 werkdagen.
Indien u na maximaal na 5 werkdagen uw pakketje nog niet heeft ontvangen dan verzoeken wij om een bericht te versturen via het Contactformulier.

Wij raden u aan om in het vervolg rechtstreeks contact met onze service op te nemen:
via het online contactformulier : http:www.onvax.comnlcompanycontact.htm
OF via email: service@onvax.com

Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Dank voor gebruik van onze service en u bent altijd welkom.

Met de meest vriendelijke groeten,
Service@Onvax.com

http:www.onvax.com

Waarom verzoeken wij u contact op te nemen via het contactformulier?
Wij vinden regelmatig gewenste email onjuist in onze spamfilters.
Enkele criteria kunnen gewenste email jammer genoeg anders archiveren.
Soms komt gewenste email zelfs in zijn geheel niet aan door externe netwerkfouten.
Hierdoor kan het voorkomen dat uw schrijven een ernstig verlate reactie krijgt en soms zelfs in zijn geheel geen reactie.
Dat willen we absoluut voorkomen!
Onze voorkeur gaat daarom uit naar contact via het contactformulier.
Via een Contactformulier weten wij zeker dat wij uw schrijven mogen ontvangen!
Zodoende kunnen wij u dan snel en correct service verlenen.
Gebruikt u AUB het Contactformulier.
Onze excuses voor het eventuele onstane ongemak en alvast zeer hartelijk dank
voor uw begrip en medewerking!

Alle klachten die gemeld zijn door servyhennes