Klacht: betaald en niet ontvangen

op 16 maart 2018 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Onvax op 12 maart 2018 een bestelling gedaan en direct betaald via de bank en nog steeds het product niet ontvangen op 17 maart

Gewenste Oplossing:

Als het product bezorgd is of als ik m'n geld teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onvax.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 28 maart 2018 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant gecontacteerd en vernomen dat de bestelling inmiddels wel is ontvangen.

Zeer gewaardeerde klant Rob Eduard,

Hartelijk dank voor uw bestelling en bericht!

Onze excuses dat u uw pakketje verlaat heeft ontvangen.
Het is altijd mogelijk dat pakketjes vertragen, verloren of beschadigd geraken tijdens verzending.

Gelukkig heeft u het pakketje alsnog ontvangen.
Normaliter kan u uw pakketje binnen 3 a 5 werkdagen verwachten in uw brievenbus.
Wanneer u vrijdag, zaterdag of zondag uw bestelling heeft geplaatst dan kunt u uw pakketje de dinsdag daarop verwachten.

U hoeft niet aanwezig of thuis te zijn voor ontvangst van uw briefpakketje omdat het pakketje door de gleuf van uw brievenbus past.

Wij versturen met de PostNL® binnen Nederland. PostNL® biedt jammer genoeg geen garantie; levering uiterlijk 5 werkdagen.
Indien u na maximaal na 5 werkdagen uw pakketje nog niet heeft ontvangen dan verzoeken wij om een bericht te versturen via het Contactformulier. 1)

Wij raden u aan om in het vervolg rechtstreeks contact met onze service op te nemen:
via het online contactformulier 1) : http:www.onvax.comnlcompanycontact.htm
OF via email: service@onvax.com 1)

Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Dank voor gebruik van onze service en u bent altijd welkom.

Met de meest vriendelijke groeten,
Service@Onvax.com

http:www.onvax.com

1) Waarom verzoeken wij u contact op te nemen via het contactformulier
Wij vinden regelmatig gewenste email onjuist in onze spamfilters.
Enkele criteria kunnen gewenste email jammer genoeg anders archiveren.
Soms komt gewenste email zelfs in zijn geheel niet aan door externe netwerkfouten.
Hierdoor kan het voorkomen dat uw schrijven een ernstig verlate reactie krijgt en soms zelfs in zijn geheel geen reactie.
Dat willen we absoluut voorkomen!
Onze voorkeur gaat daarom uit naar contact via het contactformulier.
Via een Contactformulier weten wij zeker dat wij uw schrijven mogen ontvangen!
Zodoende kunnen wij u dan snel en correct service verlenen.
Gebruikt u AUB het Contactformulier.
Onze excuses voor het eventuele onstane ongemak en alvast zeer hartelijk dank
voor uw begrip en medewerking!

Alle klachten die gemeld zijn door Pierson