Klacht: bestelling onvax tinea niet ontvangen wel betaald

op 01 februari 2012 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 19 januari j.l. een flesje onvax tinea besteld en betaald (14,95 euro). Tot op heden nog niets ontvangen. 2 mails gestuurd naar service@onvax.com en geen reactie. Ze zijn telefonisch niet te bereiken.

Gewenste Oplossing:

levering van het product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Onvax.com

7 jaren geleden - Zeer gewaardeerde klant,Hartelijk dank voor uw bestelling en bericht!Onze excuses dat u uw pakketje onjuist heeft ontvangen. Het is altijd mogelijk dat pakketjes verloren of beschadigd geraken tijdens verzending of dat er een productiefout is opgetreden.In uw geval vermoeden wij ernstig verlate levering van uw pakketje.Om u tegemoet te komen zullen wij u direct een nieuw pakketje toezenden. U kan uw pakketje dan binnen 1 a 3 werkdagen verwachten.Wanneer u wederom niet uw pakketje juist ontvangt mogen wij dit graag vernemen.Nogmaals onze oprechte excuses dat u uw pakketje nog niet of onjuist heeft ontvangen.Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien. Dank voor gebruik van onze service en u bent altijd welkom.Met de meest vriendelijke groeten, Service@Onvax.comhttp://www.onvax.com

Bericht van Onvax.com

7 jaren geleden - Zeer gewaardeerde klant,Hartelijk dank voor uw bericht en bestelling(en)!Allereerst onze oprechte en welgemeende excuses dat u een klacht heeft. De diensten waar u recht op heeft zijn niet goed verlopen. In ons telefoongesprek zijn wij gelukkig wel tot een oplossing gekomen voor uw klacht. Uw aangegeven gewenste oplossing is 1x product (Onvax Tinea) ontvangen. Wij zullen u direct een gratis pakketje toezenden. U kan uw pakketje dan binnen 1 a 3 werkdagen verwachten.Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.Wij hopen dat u tevreden zal zijn met de door ons aangeboden oplossing en u bent altijd welkom!Met de meest vriendelijke groeten, Service@Onvax.comP.s. Op onze website staan nu ook antwoorden op veelgestelde vragen en een contactformulier alsmede nieuwe email. Wij werken eraan om zoveel mogelijk vragen te verwerken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 28 augustus 2012 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is telefonisch een prettig contact met de zeer gewaardeerde klant geweest.
Tijdens het telefoongesprek zijn onze excuses aangeboden en deze excuses zijn door de klant geaccepteerd.
Wij hebben de klant alternatieve producten aangeboden en de alternatieve producten zijn aanvaard en verzonden.
Inmiddels zijn de alternatieve producten onderweg of ontvangen en hebben wij de klant uitgenodigd voor een beoordeling van onze oplossing.
Wij hopen op een positieve beoordeling.
Mocht de klant alsnog ontevreden zijn, dan zullen wij nogmaals service verlenen tot tevredenheid.

Alle klachten die gemeld zijn door Kristel75