Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 17 november 2017 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 november 2017 heb ik een bestelling gedaan en ook Ideal betaald.
Heb geen mail van ontvangen gekregen maar ook de bestelling heb ik nog niet.
Gestort op rekening NL48 DEUT0319887774
Omschrijving 170771067. 1150000774636937
Onvax.com Verrucae Onvax

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling binnen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onvax.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 21 november 2017 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant gecontacteerd en vernomen dat de bestelling inmiddels wel is ontvangen.

Hartelijk dank voor uw bestelling!

Met de meest vriendelijke groeten,
service@onvax.com

p.s.:
Wij raden u aan om in het vervolg rechtstreeks contact met onze service op te nemen:
via email: service@onvax.com
OF
via het online contactformulier: http://www.onvax.com/nl/company/contact.htm

Alle klachten die gemeld zijn door Roseboomh