Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 26 oktober 2014 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onvax.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 26 oktober 2014 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zeer gewaardeerde klant Luella Ros,

Hartelijk dank voor uw bestelling en bericht!

Onze excuses dat u uw pakketje onjuist heeft ontvangen.
Het is altijd mogelijk dat pakketjes verloren of beschadigd geraken
tijdens verzending of dat er een productiefout is opgetreden.

In uw geval vermoeden wij verlies van uw pakketje.

Wij zullen u direct een nieuw pakketje toezenden.
U kan uw pakketje dan binnen 1 a 3 werkdagen verwachten.

Wanneer u wederom niet uw pakketje juist ontvangt mogen wij dit graag vernemen.

Nogmaals onze oprechte excuses dat u uw pakketje nog niet of onjuist heeft ontvangen.

Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Dank voor gebruik van onze service en u bent altijd welkom.

Met de meest vriendelijke groeten,
Service@Onvax.com

http://www.onvax.com

Alle klachten die gemeld zijn door Luella