Klacht: ontzettend slechte “klantenservice”

op 02 juni 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

gister voor 18:00 een verjaardagstaart met foto besteld en 12,95 extra aan bezorgkosten betaalt zodat deze vandaag tussen 8;00 en 10:00 vóór het verjaardagsfeest werd bezorgd. er was een half uur geen persoon om de deur open te doen waarna Greetz dacht het logisch te vinden om het dan morgen weer opnieuw Te proberen ipv bij de buren!!!!!! het ergste vind ik nog de manier waarop ik vervolgens te woord werd gestaan door een zogenaamde “klantenservice”. deze mevrouw sprak door mij heen en heeft absoluut niet de moeite gedaan om enigszins haar medeleven of begrip te laten zien. aan het begin van het gesprek werd er gezegd dat dit opgenomen wordt wegens training doel einde, nou aub maak er gebruik van want deze dame weet absoluut nog niet wat klantvriendelijkheid precies inhoudt. Greetz maakt hun beloftes al voor de tweede keer niet waar.

wanneer deze mevrouw niet nog meer andere mensen helpt op deze onbeschofte manier zoals ze dat bij mij deed.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 02 juni 2017 om 19:07 geantwoord

Beste Bibi,
Bedankt voor je melding.
We begrijpen de frustratie heel goed, echter is de klacht reeds opgelost en hebben wij het geld terug gestort naar het rekeningnummer waarmee ook betaald is.
Zoals eerder vermeld is het wel vereist dat de ontvanger thuis is op het tijdstip van levering, mocht dit niet het geval zijn kunnen we er niet voor zorgen dat de bestelling dezelfde dag alsnog wordt bezorgd.
Nogmaals onze welgemeende excuses.
Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Bibischa