Klacht: ontvang zaterdag het NRC ipv BD

op 29 mei 2021 over Brabants dagblad in de categorie Media

Goedendag, Wij hebben een abonnement van ma tm zat. op het BD. Nu hebben wij op zaterdag al meerdere keren het NRC ontvangen ipv het BD. Wij ontvangen dan geen BD. Nu hebben wij van onze over-buurman vernomen dat hij op zaterdag geabonneerd is op het NRC en deze niet ontvangt. Dit komt hoogstwaarschijnlijk omdat die bij ons in de bus zit, dus verkeerd bezorgd wordt. Wij ontvangen overigens dan geen BD, dus hebben dan geen krant, terwijl wij een abonnement hebben voor de hele week het BD. (Wel betalen niet ontvangen.) Voorheen hebben wij er geen problemen mee gehad, maar twijfel erover of we een nieuwe bezorger hebben die dit structureel fout doet. Zou u dit duidelijk aan de bezorger willen doorgeven, het is n.l. zeer vervelend voor de buurman, als voor ons zelf. Vandaag 29.05.2021 heb ik het NRC weer bij de over-buurman in de bus gedaan, zelf geen krant ontvangen dus op de site gemeld dat we weer geen krant ontvangen hebben en nu afwachten of deze alsnog wordt geleverd.

Wij zijn tevreden als wij de juiste krant ook op zaterdag ontvangen, dat lijkt me duidelijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne Pennings