Klacht: ontvang geen mail

op 27 juni 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 27 juni 2016 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rosenbaum,

We hebben uw klacht gezien via klacht.nl We zien dat er eerder een factuur verstuurd is op 17 juni jl, maar het emailadres blijkt nu niet goed te zijn. We hebben uw factuur opnieuw verstuurd zodat u die naar de verzekering door kunt sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Rosenbaum