Klacht: Ontslag na ongewenst sexueel gedrag

op 05 augustus 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Na 4 jaar met een vast contract de ritadministratie te doen met een chauffeursloon in Alkmaar. Werd ik op een dag tegen een deurpost gedrukt door een collega die zijn lijf tegen de mijne duwde Ik ging naar het afdelingshoofd, daarna naar de manager Rene Schaapherder.

Beide wuifde het weg en er werd mij verteld dat de dader zijn baan belangrijker was als de mijne.
Ik ging naar de politie en deed aangifte.

Om een lang verhaal kort te maken, ik ging op 3 oktober 2014 naar mijn werk. Ik reed mijn ronde en ging naar kantoor. Om 10:00 uur had ik een gesprek met Rene Schaapherder en om 11:00 uur zat ik werkeloos thuis.
Zonder een cent extra.

Na het plotseling verliezen van mijn baan kwam ik in een depressie, zonder een cent met 2 opgroeiende kinderen.

Ik was verdomd goed in mijn werk Vele collegae uit andere locaties belde me geregeld voor raad met bepaalde hulpvragen. Omdat ik altijd een oplossing had.

Maar ik ben een vrouw! En connexxion heeft bewezen dat een vrouw altijd verliest.

Ik ben Edith Hofman.
Ik heb in het Connexxion ledenblad gestaan als ritstaatverwerkster.
Ik ben als een hond behandeld en depressief geworden.
Ik ben hersteld en ben heel erg boos.
Ik ben ik 2014! het slachtoffer geworden van ongewenst lichamelijk sexueel gedrag, in Nederland nog wel

Tja ik ben pas tevreden als ik erkenning heb gekregen. Erkenning voor het feit dat ik ( om het heel erg zacht te zeggen) onterecht behandeld ben!
Dat het anno 2014 nog voorkomt in Nederland dat vrouwen maar moeten slikken. En dat ik alsnog ontvang wat ik verdien!
Ik heb een columnist van het Noord Hollands Dagblad leren kennen.
En ik ben zo verschrikkelijk boos om alle ellende die het mij gebracht heeft!
Het dal waar ik en belangrijker mijn kinderen in terecht kwamen!
En dat omdat ik? HET SLACHTOFFER werd van seksueel misbruik op de werkvloer van connexxion.

Ik wil dat mij recht gedaan word

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edith Hofman