Klacht: Ontregt uit huis ge plaats

op 08 mei 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Hallo mevrouw of menheer
Mijn kinderen zijn ontregt uit huis ge plaats
Mijn jongste hep niks met leekerweiden te maaken
Maar D vander veen Deet niet leusteren hoe het ging
bij leekerweiden se zijn ale twee weg bij mij en ontreg
Ge plaats bij pleeggezinnen waar se niet hooren
We hebben nu een ander voogd maar met haar kunnen we niet
Goed comenie zeeren en me outste zoon is bij een plege zin gezet zonder Kenis maaking en ale af spraken die we hebben vedrijt se en zegt dan dat we dat niet besproken hebben. Se hep geen verouwe in mij als mij niet vertrouwt dan gaat de saame werking ook niet goed zij hout alles tegen ter wijl wij de ouders zijn en me jongste zoon vind het niet leuk meer bij het pleeggezin en
Mijn kinderen zijn een jaar weg en niet voor altijd wat dat mag de rechter niet zegen daar woorden we mee bedrijgt haar tiemlijder wil niet leusteren naar ons en bemidelings gespreken helpen niet

Ben helemaal niet tevreden hoe de voogd het doet
We mogen niks van haar heele maal niks

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Beerepoot- Vijn, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 8 mei 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 augustus 2016 om 12:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Kellypaddy