Klacht: ontplofte batterij en andere laadproblemen

op 03 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hallo,
Ik ben al jaren een trouwe fan van Samsung. MN eerste mobiele telefoon ooit was een Samsung, en na een paar keer een andere telefoon gehad te hebben kwam ik toch elke keer weer terug bij Samsung.
Ik heb niet een ruim budget, ik zit in bewindvoering, dus ik heb niet financieel ruimte om de nieuwste telefoons enzo te kopen, maar dat is niet erg.
Vorig jaar kocht ik een Samsung Galaxy s3 mini. Tweedehands, maar goed onderhouden telefoon.
Ik let er altijd bij aankoop op dat de telefoon netjes en goed onderhouden is en de goede batterij en bijbehorende Samsung lader heeft. Dit was allemaal prima in orde.
Echter na een paar maanden ontplofte m’n batterij. De batterij was helemaal bol komen te staan tot uiteindelijk het hoesje er af barstte, en de telefoon niet meer aan wou.
Ik heb de batterij ook nog. Ik baalde hier enorm van want het was een fijn toestel en zoals ik al zei heb ik geen ruim budget. Dus moest ik op zoek naar een nieuwe telefoon. Nu heb ik sinds een paar weken een Samsung Galaxy s3, een gewone dit keer, geen mini.
Maar dit keer heb ik wederom problemen met m’n toestel, ­čśúgelukkig dit keer geen ontploffende batterij, maar op de 1 of andere manier pakt hij de kabel van de oplader heel moeilijk. Er zit heel veel speling op. Ik heb meerdere opladers geprobeerd maar het maakt geen verschil.
Ik kan nu alleen opladen als ik de telefoon heel stil laat liggen, en dan nog stopt ie tussendoor heel vaak met laden.
Ik baal hier echt van, normaal heb ik nooit zoveel problemen met Samsung.
Wat kan ik hier nog aan doen? Het zou zoveel makkelijker zijn als het aan de lader of de batterij lag, die zijn te vervangen.
Ik heb niet het geld om opnieuw een ander toestel te zoeken of dure reparaties. Als dit uberhaupt te repareren valt…
Wat zijn de mogelijkheden nu nog?
Ik ben heel erg afhankelijk voor werk ed van m’n telefoon en op deze manier kan ik hem nauwelijks gebruiken. Daarnaast heb ik maar 40euro week geld en dus niet zomaar geld voor een nieuwe telefoon of dure reparaties.

Ik hoop echt dat er een oplossing is, zodat ik weer gewoon gebruik kan maken van mn telefoon.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fem.iam