Klacht: ONTPLOFFING DOOR SHAKE DING ZONDER TE SHAKE

op 29 november 2016 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

IK heb zon shake ding gekocht van de.
Helaas heb ik er hele nare ervaring mee gehad. wij deden de instucties zoals in de gebruiksaawijzing stond tot op het moment dat het shake ding 1 halve tel de dop op zat en toen ontplofde vam de dop is niks meer over gelukkig zit me hand er nog aan maar er is veel schade we moeten opnieuw verfen enwe hebben 3uur moeten schoonmaken en we hadden levend verbrand kunnen zijn door die koffie,of onze handen er af en nu in het ziekenhuis gelegen veder zijn de gordijnen ook niet meer schoon. LEVENSGEVAARLIJK DAT DING!!!!!! staat nergens op pas op is heet of ontploffings gevaar. We hadden nog niet eens geshaked of gebeurde al…. graag zou ik een gepaste schade vergoeding willen aangezien ik ook aan de ziekte van lyme lijd was het schoonmaken erg zwaar en moeilijk heb ik leuke dingen voor laten schieten, mijn vraag is of u dit zeer serieus neemt dat u ”bommetjes” verkoopt.Ik hoop meer van u te horen en een schade vergoeding voor al het ongemak, vriendeijke groeten

Als ik verf krijg om het opnieuw te schilderen of geld om verf te kopen, 2 x nieuw koffiezetapraat met wat koffie om al geleden ellende en ongemak te herstellen.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douwe Egberts

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douwe Egberts nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw SY