Klacht: ontkennen door AliExpress verkeerd verstuurde racket order 94386304782945

op 20 september 2018 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb een LOKI N90 Professional Carbon Badminton Racket 7u 67g 30LBS
besteld en € 28,77 betaald.
Kreeg thuisgestuurd een LOKI N90III with overgrip van € 15,82
Klagen bij Mr Kevin ( I am the boss ) heeft geen. Hij blijft volhouden dat het dezelfde kwaliteit is en doet me geloven dat ze geen echte N90 hebben. Wegens het misverstand wil hij me als VIP 5 dollar refund geven. IK ben bereid de N90IIIdan maar als reserve te houden en wil € 10 terug, maar dat doet ie ook niet.

Probeer opnieuw via de ALI Express-site N90 te kopen en heb nu gevraagd om garantie dat ik de echte LOKI N90 krijg. Stuurt ie me weer een plaatje van LOKI N90III.

Ik ben bereid de LOKI N90III te houden en wil € 10,,- terug.
Daarnaast wil ik zoals op de site nog steeds bestelbaar is, de door mij opnieuw geplaatste order onder nr 94619655022945 van LOKI N90 Professional Carbon Badminton Racket 7u 67g 30LBS uitgevoerd zien met de echte racket die op de schacht de tekst weight67-69grs, balance 290±5mm, tension 24-30LBS heeft

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door p.schaap951@upcmail.nl