Klacht: Ontevrenheid over het verlengen/upgraden van de abonnement

op 03 oktober 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 november 2015 heb ik een sim-only abonnement afgesloten voor 2 jaar bij Youfone.
Juli 2017 (3 maanden voordat het abonnement voorlopen was) heb ik telefonisch aangegeven mijn abonnement te willen upgraden naar meer internet per direct. En het abonnement te verlengen nadat deze voorlopen zou zijn. (1-10-2017)

Nadat ik dat gedaan heb viel mijn upgrade tegen.
Afgelopen weekend op 30-09-2017 heb ik een e-mail gestuurd waarbij ik het contract wil beëindigen.
Op 01-10-2017 heb ik telefonisch contact opgenomen met de huidige provider om polshoogte op te nemen. Zij vertelde mij dat ik 14 dagen bedenktijd had op het moment dat mijn abonnement had verlengd en heb dus pech.

Gewenste Oplossing:

Als mijn contract van de nieuwe verlenging waarover ik niet tevreden ben ontbonden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Achraf44