Klacht: Ontevredenheid reperatie service en klantenservice

op 21 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb dus in maart een abonnement afgesloten van 1 jaar, ik heb er een s7 edge bij besteld waar ik in het begin lang op moest wachten, maar dat was normaal omdat er meer pre orders waren… Maar dn liet ik een lolli uit mijn mond vallen op mijn telefoon en was meteen mijn scherm kapot.. Ik dus opsturen heb gelukkig een verzekering afgesloten en laten maken enz… En laatst op 4 juni laadde mijn telefoon niet meer op, ik dus weer naar vodafone… weer opsturen, ik heb recht op een leentoestel maar dan duurt het in totaal 2 dagen langer omdat een koerier mijn telefoon dan op moet halen en terugkomen brengen. Ik besloot dus om het via vodafone op te sturen ivm een vakantie die ik geboekt heb, en ik wilde niet de risico lopen dat ik zonder mijn toestel op vakantie ga… 6 juni leverde ik mijn telefoon in onder de voorwaarden dat die tussen de 5 en 10 werkdagen gerepareerd zou worden… Maar nu is het onderhand 21 juni en er zijn blijkbaar helemaal geen ontwikkelingen… Ik heb ook een track and tracé code gekregen en sinds de 13e staat dat de reperatie in behandeling is, ik heb meerdere malen gebeld naar de reperatie centrum en vodafone klantenservice… Wat blijkt nou, gisteren zijn ze pas begonnen met het kijken naar mijn telefoon volgens een medewerker van de klantenservice van vodafone die contact op heeft genomen met dyna fix, en vandaag ging ik dus langs de vodafone winkel in bergen op zoom, die man heeft ook gebeld met dynafix, ik heb hem ook verteld dat ik op maandag 27e op vakantie ga… Dus hij bellen en komt erachter dat ze het niet hebben kunnen repareren, ze zijn dus gisteren pas begonnen aan mijn telefoon en blijkbaar doet die het na de reperatie nog steeds niet… En nu weet niemand hoe en wat en ik wordt helemaal gek… Ik moet dat toestel hebben voor mijn vakantie want dat is mijn enige camera… En ik wacht onderhand al 15 dagen zonder resultaat! En mij wordt trouwens ook verteld dat ze me nu geen leentoestel meer kunnen geven omdat ik dat toen moest doen nouuu sorry hoor, ik wil het netjes houden maar het systeem van vodafone gaan 30x nergens over, niemand kan me helpen ik moet perse schriftelijk mijn klacht indienen, ik mag in november al een nieuwe telefoon uitkiezen en ik heb mijn s7 edge niet eens fatsoenlijk gebruikt omdat die nu meer bij de reperatie centrum zit dn in mijn hand!! En ik heb 450 euro bijbetaald zodat ik een 1 jarig abonnement heb, ik betaal maandelijks extra geld voor de verzekering van vodafone zodat ik stresloos gebruik van mijn toestel kan maken, maar heb niks anders dan stress op moment… Waar betaal ik zoveel geld voor vraag ik me af, deze service heb ik bij tele2 ook voor de helft van jullie prijs!

Ik wil mijn telefoon deze week nog hebben! Zo niet een leentoestel van hetzelfde kaliber, en t liefst wil ik mijn geld gewoon terug en ga ik voor de helft van de prijs naar tele2 ofzo, want mij werd door de medewerker belooft dat de service bij vodafone zoveel beter zou zijn toen ik vroeg wrm ik niet mijn abbonement bij tele2 maar vodafone moet afsluiten... nou sorry hoor maar het voelt alsof ik veel te veel betaald heb voor niks! Ik merk niks van de goede service van vodafone!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HalilDuman