Klacht: Ontevreden over Service, slechte tot geen tegemoetkoming

op 07 juni 2017 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Na overgestap van KPN naar Youfone, heb ik meer dan 1 week zonder telefoon gezeten, was niet bereikbaar, kon niet wegbellen, had geen internet etc. Dus heb ik zodoende gebruik moeten maken van het abonnement van mijn vriendin (waar ik ook voor betaal), mijn abonnement van Youfone heeft geen belminuten (ik bel “gratis”)
Ik ben hierdoor vanalles misgelopen ivm niet bereikbaar zijn.
Nu komen ze met een slappe tegemoetkoming van “gratis” 2 weken, ik heb extra moeten betalen ivm kosten buiten mijn bundel, ik moest soliciteren. Goed, kortom, alles uiteindelijk “opgelost”, na een week. Ik kon weer bellen etc. Nu zijn we een kleine periode verder…, en nu ben ik nog steeds NIET bereikbaar, mijn bereik valt dagelijks weg. Ik wil weg bij deze service. Ze willen mij niet helpen.

Als ik van mijn abonnement af kom!, je betaald toch niet voor een service die NIET WERKT!?, ik wou op zijn minst een betere of acceptabele coulance. Die krijg ik niet. op zn minst 1 maand gratis Yoush*t, of WEG bij deze verschrikkelijke provider

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht wvw001

4 jaren geleden - Nog even een toevoeging, nu zijn we dus weken verder sinds de 17e van mei... Nu ben ik verschillende banen misgelopen omdat ik NIET berijkbaar ben. Mensen moeten mijn vriendin bellen omdat ik NIET bereikbaar ben, soms belt men wel letterlijk 20x om mij te pakken te krijgen, ik betaal voor een service die werkt. Niet voor deze onzin. En ik kan bellen wat ik wil, het enige wat we krijgen "ja wat vervelend meneer, we gaan kijken en laten het weten", en dan nooit meer wat terug horen. Help mij met deze flop

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 09 juni 2017 om 10:02 geantwoord

Heeft op 09 juni 2017 om 11:05 geantwoord

Hallo, en wat betreft mijn bereik dan? en dat mensen mijn niet kunnen bellen? en wat betreft mijn vriendin haar bundel? zij is hier ook de dupe van geweest, waar is de tegemoetkoming voor mijn vriendin haar abonnement? Hier heb ik nog geen antwoord op.

Nee, ik ben hier niet tevreden over, dit i.v.m, dat mensen mij wel 50x moeten bellen (dit is letterlijk genomen!) om mij te kunnen spreken.

Ik hoor hier graag over verder...

En dat youfone antwoord hierop, lijkt mij nog niet direct een oplossing, want ik ben nog niets verder gekomen nu.

Reactie van de melder van de klacht wvw001

4 jaren geleden - ik wacht nog steeds af, met deze *** service van youfone