Klacht: ontevreden over hostes sunweb

op 16 juni 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

We wilden een tour boeken over de app. Naar ons idee hadden wij de tour geboekt, maar toen we de volgende ochtend in spanning op onze taxi aan het wachten waren en die niet kwam opdagen deden we nog maar een berichtje. Het bleek dat zij niet duidelijk had begrepen dat we officieel hadden geboekt. Dit kan een miscommunicatie geweest zijn, maar met een oplossing kwam ze ook niet. Hierdoor konden we de boot excursie niet meer doen.. Uiteindelijk hebben we zelfs iets kunnen regelen, maar dus geheel buiten sunweb om. Erg jammer!
Daarnaast kregen we ook een aantal keren niet reactie terug, terwijl het bericht wel gelezen was. Via de app behoord tot de mogelijkheden, maar dan vind ik ook dat het betrouwbaar moet zijn en in dit geval werd er niet goed mee om gegaan..

Nu is het natuurlijk niet meer terug te draaien, maar ik was tevreden geweest als ze ook alleen maar een beetje mee dacht voor een oplossing. We keken erg uit naar deze dag en ze had ons op zijn minst ergens in tegemoet kunnen komen..

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van SunWeb

2 maanden geleden - Beste mevrouw Haverkamp, Wij hebben uw reactie in behandeling genomen en doorgestuurd naar de collega's van Customer Support. Zij handelen uw reactie verder af. Binnen 4 weken sturen zij u een ontvangstbevestiging/reactie. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Bericht van SunWeb

2 maanden geleden - Beste mevrouw Haverkamp, Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw boekingsnummer nog even door te geven? Aan de hand van uw adresgegevens kunnen wij helaas geen boeking terugvinden. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht Tinka92

1 maand geleden - Goedenavond, Hierbij het boekingsnummer: 3180988 Met vriendelijke groet, Tinka Haverkamp (geboekt onder de naam: Stempher)

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 maand geleden - Beste mevrouw Haverkamp, Bedankt voor de gegevens. Ik ga dit doorgeven aan onze afdeling Customer Support. Binnen 4 weken sturen zij een ontvangstbevestiging/reactie. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 29 juni 2017 om 11:17 geantwoord

Beste mevrouw Haverkamp,

Mijn collega heeft gisteren een aantal keer geprobeerd telefonisch contact met u op je nemen, helaas is dit niet gelukt. Vandaar dat ze u een email hefet gestuurd.

Mijn collega heeft contact gehad met de reisleiding ter plaatse. De reisleiding vertelde dat uw whatsapp bericht op haar overkwam alsof u er nog over wilde nadenken. Ook is er geen bevestiging of betaling geweest waardoor de excursie uiteindelijk niet is geboekt. Dit hele voorval berust dus op een miscommunicatie, en wij bieden hier onze excuses voor aan.

Ik hoop dat u met voornamelijk positieve herinneringen kunt terugkijken op uw vakantie. Graag zien wij u in de toekomst terug op ??n van onze bestemmingen.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Tinka92