Klacht: Ontevreden over de beloofde service

op 22 juli 2017 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Mijn scherm is stuk van mijn telefoon en deze wil ik inleveren bij de Phone house te Heerenveen. Ik heb van te voren al gebeld om te vragen wat voor leentoestellen zij hebben, aangezien ik bepaalde apps nodig heb voor werk en die draaien alleen op de vrij nieuwe besturingssysteem van Android. Ik ben vrijdag met goede verwachtingen heen gegaan en was vergeten om een backup te maken van mijn bestanden. We hebben gehele procedure gedaan om aanvraag te plaatsen om mijn telefoon op te sturen. Ze hebben aangegeven dat zij nog wel een toestel hebben, simpel ding, maar goed. Beter iets dan niets, dan maar via een omweg de apps gebruiken. Ik heb mijn klacht aangegeven maar er werd meteen al gezegd dat ik maar mazzel had dat zij het aanbieden. Ikzelf vond dit zeer vijandelijk. Ik betaal goed voor een verzekering en verwacht hier ook wat van, tevens de service waar ik niet vaak gebruik van maak. Maar goed, eigenlijk wel teleurgesteld naar huis en de volgende dag met frisse moed erheen. Ik heb mijn telefoon al naar fabrieksinstelling gezet en mijn telefoon werd vrijwel meteen ingenomen, zonder overleg. Mijn simkaart en geheugenkaart zaten er nog in, zo snel ging dat. Ik vroeg om een leentoestel en opnieuw gevraagd om te kijken naar een toestel met vrij nieuwe besturingssysteem. Hij ging zoeken en hij kwam terug met, voor mij leek het, een samsung note of s5. Prima want daar staat de vrij nieuwe update op. Maar! Nu komt het. Er zat geen batterij in! Hoe?! Nou ze hadden geen enkele accu op voorraad. Ik vind het heel raar maar goed prima.. Zoek dan een andere, want er moet een zijn. Er zou een voor mij klaar liggen. Hij ging zoeken maar had niets meer. Ik vroeg voor een oplossing en moest dit maar zoeken bij vrienden en familie. Dit is op een zeer onvriendelijke manier voorgelegd. Ik was hierover zeer ontdaan. Ik kon nog een telefoon kopen maar die zijn meer dan 180 euro, voor een onbekende telefoon merk (geen idee wat het was, zo onbekend). Meneer wou met mij voor de rest geen oplossing vinden. Ik ben naar een tweedehands winkel gegaan en daar een telefoon gekocht van 95 euro, tevens voor een onbekende telefoon merk.

Ik wil mijn geleden schade vergoedt hebben. Ik ben bekend dat het een \\\'extra\\\' service is maar als het op een vriendelijke en eerlijke manier was gegaan, was ik wat makkelijker geweest. Ik ben altijd een trouwe klant en vraag vrij weinig. Ik ben blij met mijn werk en wil dit ook graag behouden maar met zulke geintjes, kan het in gevaar komen. Ze verliezen sowieso een klant. Zodra ik mijn abonnement kan verlengen, ga ik naar mijn provider toe. Dus bij deze, 95 euro voor een telefoon en geen eigen risico. Nu ik weet dat als ik via mijn provider zou verzekering, krijg ik een toestel, als het niet lukt binnen gestelde datum.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gravesteijn