Klacht: Ontevreden Na Glasherstel Buitendeur Woning

op 21 september 2016 over Avero Achmea in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via verzekeraar Avero Achmea ruitbreukschade gemeld. Vandaag hersteld door aangesloten hersteller (althans één ruit, tweede met schade komen ze later voor terug). Zelfde glas blijkt niet meer voor handen. Deur krijgt door andere kleur glas totaal ander gezicht en uitzicht. In mijn ogen zo dusdanig dat hier geen sprake meer is van schadeloosstelling. De ruit is immers onderdeel van een deur, welke er na herstel anders (minder) uit ziet dan voor de schade. Gebeld met Avero Achmea, zonder de foto te willen zien of beoordelen een harde nee sorry hiermee moet u het doen. Beoordeeld u de foto zelf, zie bijgaand.

Gewenste Oplossing:

Of glas vervangen met glas dat veel, maar dan ook veel dichter in de buurt ligt van het origineel (rekening houdend met kleur, reliëf, lichtdoorlatenheid). Of het overige glas in de deur vervangen met het glas dat nu ter vervanging gebruikt is zodat deur in ieder geval een eenduidig aanzicht heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avero Achmea over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door michelfrissen