Klacht: opnieuw ontercht aanmelding als wanbetaler

op 12 mei 2017 over Avero Achmea in de categorie Verzekering

Iedere maand wordt client onterecht aangemeld als wanbetaler. de betalingsregeling en de maandpremie wordt iedere maand via accept giro betaald , Avero Achmea kan deze betalingen niet vinden en afboeken en stort deze terug .
Daardoor vind iedere maand een onterechte aanmelding plaats als wanbetaler bij het cak .
De heer van Alphen afd debiteuren heeft de hoorn op de haak gegooid. ondertussen zijn er vanaf 14/11/2016 de volgende medewerkers mee bezig geweest bij Avero Achmea : Iris Kramer , Irene van der Meulen , Janita debiteuren beheer , Sjoske debiteuren beheer , Anita medewerker Debiteuren beheer .
Laatste mail wisseling : Ik maakte een fout
Helaas gaf ik u in ons telefoongesprek verkeerde informatie. Dit was fout.

Wij bieden onze excuses aan
Wij vinden het jammer dat u de afgelopen tijd niet de service kreeg die u van ons verwacht. Het is niet onze bedoeling om zo met onze klanten om te gaan. Wij bedanken u dat u ons dit liet weten. Hierdoor geeft u ons de kans onze service te verbeteren.

Hier is geen oplossing voor , Avero Achmea kan betalingsregeling en een stabilisatieovereenkomst niet kwijt in hun betaalsysteem , debiteuren afdeling geheel afgeschermd via telefoonnummer , 3 x doorverbonden worden met andere afdelingen, front office ziet enkel inkomende gespreken en niet de gesprekken van de debiteuren afdeling

Alle klachten die gemeld zijn door t middelman