Klacht: Ontevreden klant

op 09 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 28 juni 2017 een bestelling geplaats, kwam njet opdagen dus gebeld met klanten service en kreeg nadja aan de lijn. Er was een storing met ideal dus de bestelling was gecanceld. Ik zou een mailtje sturen naar h&m en dan zou ik zo snel mogelijk me geld terug krijgen en een kortingscode om de producten opnieuw te kunnen bestellen. Alleen stuurde ik de mail en kreeg m steeds terug dus ze zijn niet bereikbaar. En de producten waren ook uitverkocht. Maar ik wil het bedrag 26,97 toch graag terug omdat ik niks ontvangen heb.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag terug word gestort op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ladylover1