Klacht: onterrechte boete arriva

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn zoon van 16 is vrijdagavond 18 -08 -2017 in gorinchem gecontroleerd nadat hij net daarvoor had uitgecheckt met een door mij aan hem verstrekte meereiskaart. Hij heeft echter wel een voorlopig procesverbaal gekregen van een BOA, die gaven aan dat dat kaartje niet goed was. Ik ben naar de Arriva balie in Dordrecht geweest en heb daar het probleem voorgelegd. Ze hebben de meereiskaart ingescand en zeiden dat de in en uit checkgegevens gewoon goed waren. Ik heb daar een foto van gemaakt. mijn zoon is op 18 aug2017 vertrokken op locatie 186 (dordrecht) en heeft ingecheckt om 20.37 om naar een feest te gaan in Gorinchem. Op station Gorinchem (locatie 256) heeft hij om 21.10 netjes uitgecheckt. vanwege het feest was het druk maar nog geen 10 minuten later is hij bij de trap gecontroleerd, terwijl hij dus alles netjes gedaan had.

onterechte boete terugbetalen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 september 2017 om 10:31 geantwoord

Beste hans@verheyen.me,

Jammer om te lezen dat je zoon een boete heeft ontvangen. Je kunt via deze weg een bezwaar indienen via: http://bit.ly/2gRQOjf.

^WB
Arriva Webcareteam

Heeft op 20 september 2017 om 10:37 geantwoord

Al 2 keer bezwaar ingediend. beide afgewezen. aan de balie geweest in dordrecht waar men zei dat de boete inderdaad onterecht was. om nu weer via eenzelfde procedure een klacht in te dienen levert waarschijnlijk niets meer opo

Alle klachten die gemeld zijn door hans@verheyen.me