Klacht: Onterrecht verbuik van MB’S de klant factureren

op 02 mei 2017 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Onterecht hoog verbruik door factureren aan consument.

Een jaar lang verbruik van minder dan 500MB per maand, alles doe ik via Wifi thuis en op me werk.
Vervolgens nu maand april een rekening sturen van 114,- euro vanwege dat ik 1763 mb zou hebben verbruikt.
Heb de situatie uitgelegd aan een Simyo medewerker maar het hoge verbruik ligt natuurlijk aan mijn telefoon. (die trouwens qua instellingen niets is veranderd het hele afgelopen jaar)
Na het feit dat ik zijn L*L verhaal niet slikte werd hij steeds ongeduldiger en kon hij me vervolgens nergens meer mee helpen.
Toen ik hem vroeg of hij me even wou door verbinden met de manager gaf hij aan dat het geen optie was i.v.m de manager toch hetzelfde zou zeggen.

Het rectificeren van mijn rekening April, ben tot nu toe altijd tevreden geweest met het bedrijf m.u.v het bovenstaande natuurlijk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Simyo nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

3 maanden geleden - Beste Tim, Ik kan het me voorstellen dat je erg geschrokken bent van deze factuur. Zeker als je niet weet waar dit verbruik vandaan komt. Het is zeker niet zo dat we niet naar je verbruik willen kijken, we willen juist onduidelijkheden bij je wegnemen. Ik wil je vragen om, als je dat nog niet hebt gedaan, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum via www.simyo.nl/forum. Wij kijken dan graag naar je situatie. Vriendelijke groet, Simyo Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tim Mohr