Klacht: onterechtte betaling.

op 14 juli 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

volgens jullie had ik een brief moeten ontvangen, maar die heb ik nooit ontvangen. Ik krijg gelijk ook dat mijn betaling naar de incasso is doorgestuurd, waar ik niks van af weet. Het gaat om een herinnering van 20-6-2016 en een mislukte incasso van 23 mei 2016.maar alles is netjes van mijn rekening uitgevoerd en van 23 mei heb ik zelf overgeboekt en deze was op 27 mei op rekening van klantenservice ov-chipkaart. Ik heb alle rekening bewijzen die ik naar jullie toe kan sturen. Ik wil dat jullie dit alles voor mij gaan uitzoeken en mij terug betalen. Ik vindt het heel erg dat dit zo bij jullie moet gebeuren. Onterecht mij kaart blokkeren en geen brieven ontvangen. Ik hoop dat er een oplossing hiervoor komt.

alles moet in orde komen, want dit is onterechte betaling die ik moest betalen aan de incasso. Ik heb ook alle rekening bewijzen van mijn bank. Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijgt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wong-fat