Klacht: Onterechte UHP

op 04 december 2017 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Onz lieve.vrolijke en gelukkige meisje is niet meer,door een onterechte UHP gedaan door,is ons meisje zodanig beschadigd dat wij haar niet meer herkennen,zij lacht niet meer en oogt diep ongelukkig en dat aller door een voogd die geen hart en geen inlevingsvermogen heeeft.

Ons meisje terugplaatsen en een andere voogd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 12 december 2017 om 15:56 geantwoord

Er is telefonisch contact geweest met de heer . Ook is hem verteld over de mogelijkheden van de klachtenprocedure van de William Schrikker Stichting. Indien hij daar gebruik van wil maken stuurt hij een toelichting naar klachten@wsg.nu of via de website van de William Schrikker Stichting. Hij heeft ook een mail ontvangen met meer informatie hierover.

Alle klachten die gemeld zijn door Marie-Sophie