Klacht: Onterechte Permanente Ban

op 21 januari 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Mijn habbonaam is ‘he’. Een tijdje geleden is mijn account helaas gehackt. Ik was hier natuurlijk niet blij mee, aangezien ik heel erg veel geld (honderden euro’s) en tijd heb gespendeerd op dit account. Toen ik was gehackt, had ik een mail gestuurd naar de Help Tool van Habbo, waar niet op werd gereageerd. In de tussentijd heeft de hacker mijn account permanent laten bannen, door ongepast gedrag te vertonen in het hotel. Vervolgens had ik weer een mail gestuurd naar de Help Tool met het bericht dat ik was gehackt en permanent verbannen ben door de hacker, waar wel op gereageerd. Ik moest een vragenlijst invullen, wat ik natuurlijk had gedaan. Maar ik had er wel bij vermeld dat ik alleen de informatie van het account wist voordat het was gehackt. Habbo had hier op gereageerd dat de informatie die ik gaf niet klopte, waarop ik wederom had geantwoord dat ik alleen de informatie wist van het account voordat ik ben gehackt. Habbo heeft deze mail nooit beantwoord, en ik heb het idee dat ze mij vermijden.

Gewenste oplossing:
Het weghalen van mijn permanente verbanning en hier een waarschuwing voor in de plaats. Ook zal ik het op prijs stellen om mijn account terug te kunnen krijgen, aangezien er honderden euro's aan waarde op staan. Ik heb meerdere online cursussen gevolgd over het beschermen van mijn informatie, en ik hoop niet opnieuw in deze valkuil te trappen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 15 september 2018 om 15:50 geantwoord

Beste Habbo,

We willen je graag verder helpen. Hiervoor zul je eerst een aantal vragen moeten beantwoorden zodat wij zekerheid hebben dat jij de echte eigenaar van het account bent.
Het is niet mogelijk om deze vragen via klacht.nl te beantwoorden. Dat komt doordat we zullen vragen naar bepaalde gegevens waarin jij kunt bevestigen dat jij de eigenaar bent. Deze gegevens zullen via klacht.nl online staan.

We verwijzen je graag door naar help.habbo.nl. Je zult een nieuw account moeten maken om op de hoogte te blijven en om met ons te kunnen communiceren.

Succes!

Filomiena
Konnichiwa!

Habbo Player Support
www.habbo.nl en www.habbo.be

Alle klachten die gemeld zijn door WiebeH