Klacht: Onterechte overboeking

op 25 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 00:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mitchell van der Ent,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht al is opgelost, mocht dit niet zo zijn zou u ons dan met de volgende informatie kunnen verstrekken: Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Het lukt me niet om het bijgevoegde bestand te openen vandaar dit verzoekt.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Hoi010