Klacht: Onterechte overboeking

op 25 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 00:44 geantwoord

Geachte Mitchell van der Ent,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht al is opgelost, mocht dit niet zo zijn zou u ons dan met de volgende informatie kunnen verstrekken: Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Het lukt me niet om het bijgevoegde bestand te openen vandaar dit verzoekt.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van je.

Adyen Support
support@adyen.com