Mijn Klacht:
Ik heb een lek langs het dak en ben in contact gekomen met Aquamakers. De persoon die langs kwam had geen ladder bij zich en weigerde de situatie van dichtbij te bekijken. Hij eiste toch voorrijkosten, terwijl hij onvoorbereid arriveerde en niets heeft kunnen doen. Ik heb het gevoel dat ik onterecht heb betaald, aangezien hij onverrichte zaken is weggegaan en mij heeft bedreigd. Bovendien lijkt het erop dat deze onderneming niet betrouwbaar is, aangezien dezelfde persoon die mij belde ook de monteur was die langs kwam.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om mijn geld terug, omdat ik van mening ben dat ik onterecht heb betaald voor de diensten die niet zijn geleverd.


