Klacht: Onterechte kosten internetverbruik in buitenland worden in rekening gebracht

op 24 augustus 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

In de periode 11-08-2017 t/m 17-08-2017 ben ik op bezoek geweest in New York City.
Uit voorzorg had ik de mobiele data op mijn telefoon uitgezet, waardoor ook vanzelf de dataroaming uitgezet was. Ik heb in de USA alleen gebruik gemaakt van Wifi om op internet te surfen. Tot mijn verbazing zag ik dat ik voor € 10,25 aan internetkosten verbruikt heb. Ik heb hierover een paar maal mailcontact gehad met een medewerker van Youfone. Er wordt gesteld dat zichbaar is dat ik gebruik heb gemaakt van internet in de USA. Ik werd heel vlot terug gemaild en ben tot dusver ook erg tevreden over Youfone. Maar deze kosten zijn onterecht.

Ik ben tevreden wanneer mij buiten de reguliere abonnementskosten geen extra kosten in rekening worden gebracht.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 25 augustus 2017 om 17:11 geantwoord

Heeft op 25 augustus 2017 om 17:35 geantwoord

Het bestaat niet dat mijn toestel verbinding heeft gemaakt terwijl de mobiele data en de roaming permanent hebben uitgestaan. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Op deze wijze raken jullie weer een klant kwijt.

Alle klachten die gemeld zijn door HelmaJ