Klacht: Onterechte kosten

op 12 september 2016 over Digitenne in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had me achterstand(je) betaalt krijg ik de maand daar na weer een rekening van 39€ I.P.V. de reguliere kosten van 15€.

Nu 2 maanden verder is het 82€.
Normaal afsluiten na een week of 2 nu al 2 manden gratis tv.
Probeeren gewoon nog meer geld tekloppen.

Vraag al iets minder als 2 manden om afsluiting maar daar word ook geen gehoor aan gegeven en nu vertelle ze me dat ik pas afgesloten kan worden als de achterstand is betaald.

Ik weiger natuurlijk deze betaling tedoen dus met andere woorden gratis digitenne?

Gewenste Oplossing:

Als kpn de rekening op heft en me afsluit en verder niets meer gewoon geen kpn meer voor mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digitenne

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digitenne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jhon84