Klacht: Onterechte incasso

Ik heb mijzelf ingeschreven op ikzoekeenschoonmaakster.nl waarbij alles soepel leek te verlopen. Vervolgens vele dagen geen contact meer van hun kant. Paar weken later een sms met een match. Maar was ver buiten de reactietijd en dus was volgens hun eigen algemene voorwaarden de overeenkomst beëindigd. Vervolgens maanden verder ineens een incasso bureau Bos dat een bedrag van rond de 70 euro invordert. Ik heb daarop gereageerd dat op meerdere punten de algemene voorwaarden van toepassing waren en dat ik op meerdere gebieden niet de vordering hoef te voldoen. Zeker aangezien er nooit een enkele factuur is verstuurd. Vervolgens enige tijd later komt in een reactie van incasso Bos een stapel geknutselde emails mee als bewijs dat er wel degelijk emails zijn verstuurd. Ronduit bedrog dus let op mensen, dit kost je meer geld dan je lief is!!!!!!!

Gaat mij niet om het geld maar om het bedrog. Dat mensen dit kunnen lezen en gewaarschuwd zijn is voor mij voldoende.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Ikzoekeenschoonmaakster.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 23 mei 2013 om 09:26 geantwoord

We hebben deze factuur en de incassozaak teruggetrokken.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen.turenhout