Klacht: onterechte incasso

op 20 januari 2014 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15-01-2014 heeft adyen B.V. €179,40 van mijn rekening afgeschreven waarvoor dat weet ik niet ik heb geen online aankopen gedaan ik ben geen lid van een datesite graag wil ik dan ook mijn geld terug het bedrijf heeft de klacht niet op gelost ik heb nog steeds niets gehoord. her bedrag is door mij niet terug te boeken dus moet het op deze manier .

Gewenste Oplossing:

terug storten op mijn rekening en geen incasso\\\\\\\'s meer innen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 20 januari 2014 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

https://www.adyen.com/info-for-shoppers/

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door jan09mos