Klacht: Onterechte herinneringskosten

op 12 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Bij Bonprix heb ik kleding besteld en een deel geretourneerd. Het restant van de factuur ben ik vergeten te betalen. Bonprix geeft aan dat ik de herinneringen in mijn ongewent e-mail heb ontvangen en deze zijn verwijderd. Ook geven ze aan mij vier herinneringen per post te hebben gestuurd (deze zijn allen in rekening gebracht), maar ik heb alleen de ‘laatste’ ontvangen. Tijdens mijn bezwaar wordt zonder inhoudelijk in te gaan op mijn bezwaar, aangegeven dat er aanvullende incassokosten in rekening worden gebracht. Gespreksnotities worden overigens vergeten tijdens ons telefonisch contact, zodat er, wanneer ik bel, niets terug te vinden is. Op mijn klacht wordt inhoudelijk niet ingegaan.

Alle aanmaningskosten na de eerste herinnering terugbetalen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 13 september 2018 om 15:03 geantwoord

Beste mevrouw Ooms, u hebt een vraag over in rekening gebrachte aanmaningskosten. Niet alle herinneringen werden per post verzonden, de eerste herinneringen werden naar uw e-mailadres verzonden. U bent akkoord gegaan met een betaling binnen tien dagen na ontvangst van uw bestelling. Omdat deze termijn werd overschreden werden aanmaningskosten in rekening gebracht, overeenkomstig onze algemene voorwaarden. Het team van bonprix

Heeft op 13 september 2018 om 16:01 geantwoord

Dit is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Mijn klacht gaat over de zogenaamd vierde aanmaning, waar ik er één heb ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janneke Ooms