Klacht: Onterechte factuur na ongebruikte inschrijving

op 28 januari 2014 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ik heb mij onlangs ingeschreven bij ikzoekeenschoonmaakster.nl ik heb echter geen gebruik gemaakt van hun service, omdat een schoonmaakster toch te duur bleek te zijn voor mij. Ik heb, behalve de eenmalige inschrijving en dus die ene bezoek aan hun website, nooit gebruik gemaakt van hun service. Toch kreeg ik een factuur, terwijl er eerst wordt vermeld dat de inschrijving vrijblijvend is. Ik vind dit zeer kwalijk. Vooral omdat de factuur bijna 50 euro bedraagt. Wat voor mij een hoop geld is.

Ik wil graag een kwijtschelding van de factuur en een uitschrijving bij deze misleidende organisatie

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Ikzoekeenschoonmaakster.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

Bericht van Ikzoekeenschoonmaakster.nl

3 jaren geleden - Deze klant heeft op 30-1- 2013 bij ons coulance gekregen doordat de factuur onterecht was destijds.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 08 juli 2014 om 13:18 geantwoord

Wij hebben hierover helaas geen bericht ontvangen van klacht.nl. Echter is uit ons zelf de factuur ingetrokken op 31-1-2014 omdat de klant ten onrechte de factuur moest betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Etel