Klacht: Onterechte factuur en verwijzing naar incassobureau

op 16 september 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb mijn lidmaatschap op 30-11-2016 lidnummer 364004774 opgezegd. En ik heb mijn pas ingeleverd bij Basic Fit Groningen Van Imhofstraat 2.
Ik heb het geld dat ik schuldig was op dezelfde dag nog betaald. Ik heb een paar keer naar Basic Fit gebeld maar net zo als altijd waren de BASIC FIT medewerkers heel onbeleefd en luisterden niet. Basic Fit wou net zo als altijd onterecht geld verdienen. Ze hebben mij naar een incasso bureau gestuurd die je niet eens makkelijk kunt contacteren, snijder incasso.

Als Basic Fit niet onterecht mijn geld krijgt. Als het probleem met de factuur en incassobureu is opgelost.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Basic Fit

2 dagen geleden - Beste Jamal, Bedankt voor jouw bericht. Ik had jouw klacht graag telefonisch besproken. Via het telefoonnummer bij het opgegeven lidnummer, krijg ik je jammer genoeg niet te pakken. Kan jij middels een reactie, of via social@basic-fit.com, aangeven wanneer je te bereiken bent en op welk telefoonnummer? Ik hoop je snel te spreken! Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 19 september 2017 om 17:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jamal nury