Klacht: Onterechte factuur en ook nog eens een aanmaning

op 04 oktober 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Iddink heeft bij de lesboeken van mijn dochter een Aardrijkskunde boek vergeten, na bellen kregen we dit boek opgestuurd maar er zat ook een niet besteld examen oefenboek bij, Weer bellen ( Emailen is onmogelijk)
Nu bleek dat we dit niet bestelde boek op onze kosten terug moesten sturen, Weer bellen, toen kreeg ik een verzendstrook voor UPS en kon dit niet bestelde boek eindelijk retour, echter wat schetst mijn verbazing, de verzendkosten van het niet bestelde boek moeten we toch betalen ( 2,25 ) maar wat veel erger is, men heeft nu aanmaningskosten erbij gedaan op de laatste factuur, nu moeten we 9 euro betalen, De verzendstrook voor het kostenloos terugsturen is van 22-9-2017, een aanmaning 1 week na de vele keren bellen en notabene door hun eigen toedoen….al hadden ze in 1e instantie de juiste boeken verstuurd, die mijn dochter besteld had, zou dit probleem nooit onstaan zijn, Iddink is zelf de veroorzaker.
De vele gesprekken !!! waarvan de laatste vandaag 3-10 met Roos om16:00 en later met Maaike om 16:20 hebben geen oplossing geboden, HELLUP…

Factuur crediteren, aanmaningskosten zijn ronduit belachelijk....komt doordat Iddink een NIET BESTELD artikel heeft toegestuurd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjoerd Brattinga