Klacht: Onterechte factuur

op 20 juli 2020 over Iddink in de categorie Boeken

Zoals op afgesproken datum met school, het complete boekenpakket van mijn dochter ingeleverd op school. Tot mijn verbazing kreeg ik vorige week een factuur over een aantal boeken die niet zijn ingeleverd, ze gaven aan dat er 3 boeken wel waren binnengekomen maar 6 niet, factuur ontvangen van bijna 160,- , gebeld met klantenservice en aangegeven dat ik het complete pakket heb ingeleverd op school en dat ik het heel apart vind dat er 6 boeken niet waren aangekomen en 3 wel, dus dat dit waarschijnlijk het sorteren niet goed is gegaan, maar kreeg reactie stuur maar via de website een bericht. Dit gedaan maar ze gaven aan dat ze de boeken niet hadden gehad, gelukkig heb ik uiteraard foto’s gemaakt van de boeken die opgestuurd zijn, vind het een aparte zaak en uit de reacties merk ik dat hier een vies luchtje aanzit. Zie veel slechte recenties over dit bedrijf.

Wanneer factuur uiteraard wordt gecrediteerd, ben uiteraard niet van plan om te betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlo1984