Klacht: onterechte betaling aan overvracht

op 13 oktober 2017 over Surinam Airways SLM in de categorie Vliegmaatschappij

Zondag 8 okt. 2017 vertrok ik met mijn kinderen totaal 4 personen vanuit Schiphol terug naar Suriname. Ik had online ingecheckt en moest alleen mijn bagage en handbagage laten wegen en kreeg zo de labels voor al mijn handbagage toegereikt. Totaal 4 handbagage waarvan 2 ervan 5 kg en 7 kg wogen. Bij aankomst werd ik op een niet vriendelijke manier aangesproken om al mijn handbagage’s opnieuw te wegen. twee van de 4 wogen 3 kg en 5 kg teveel naar hun bevindingen. Ik stelde voor de gewichten te verdelen met de andere twee handbagage aangezien die minder wogen. Dat werd mij geweigerd en onder zware bedreiging moest ik meteen €200 betalen, wat ik voor een familie lid in mijn bezit had. er werd gedreigd dat ik de twee handbagage’s zou moeten achterlaten en het vernietigd zou worden, of zou ik niet mee kunnen reizen en achter zou moeten blijven aangezien de vliegtuig op vertrek stond. Ik vind deze handelwijze genant en onterecht. Ik heb de volgende dag reeds een klacht ingediend, maar heb geen reactie ontvangen. Ik vind dat een stijlloos gedrag en wacht nog steeds op een reactie.
Persoonlijk vind ik het een manier van uitbuiting, want ik was machteloos tegenover al hun bedreigingen.

Wanneer de SLM overgaat tot terugbetaling

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Surinam Airways SLM

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Surinam Airways SLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjorie Picado